poniedziałek, 23 lipca 2012

Ohayo mina. Muzyka to czysta miłość.

Witam!


Nazywam się Silver Hayate. Pochodzę z Japonii, ale urodziłem się we Włoszech. Przybyłem na ten niecodzienny świat 10 kwietnia 1993 roku, czyli mam 19 lat. Mój ojciec to sławny piosenkarz G-Dragon, a matka jest byłą modelką.W wieku 12 lat zacząłem interesować się muzyką i do teraz gram na gitarze elektrycznej. Nie pamiętam jak dotarłem do akademii. Przypominam sobie tylko, że byłem naćpany, urwał mi się film... Jestem pewien, że wysłali mnie tu rodzice, to chyba jedyne bezpieczne miejsce dla nastolatka na świecie. Te cholerne zombi... Teraz oczywiście jestem czysty i nic nie biorę. Moje hobby...? Hm... Zawsze interesowałem się sztukami walki, ale tylko jedna tak naprawdę przypadła mi do gustu, a mianowicie Karate... Poświęciłem dużo czasu na treningi, udoskonalanie samego siebie i już w wieku 16 lat zdobyłem czarny pas. Jak większość dzieciaków w moim wieku, kocham muzykę. To właśnie nią chcę się zajmować w najbliższej przyszłości. Do tej pory pomagałem tacie w układaniu tekstów. Większość jest mojego autorstwa... Mam 178 centymetrów wzrostu i ważę 60 kilo. Bardzo lubie opiekować sie zwierzętami i jestem wegetarianinem. Moją rangą tutaj jest ochrona przewodniczącego. Będę starał się najbardziej jak to tylko możliwe pełnić tą funkcję wzorowo. Jako osoba staram się usmiechac i być miłym dla wszystkich. Ludzie mówią na mnie Sil. Posiadam kolczyk w języku i tatuaż na lewym ramieniu. Moja sylwetka jest lekko umięśniona... To zasługa treningów. Z trunków smakuje mi białe oraz czerwone wino. Gustuję w ciemnym ubiorze. Posiadam rewolwer i mój cudowny nóż Karatachi. Czasami lubię posiedzieć w samotności, żeby zebrać swoje myśli. Moim zdaniem każdy powinien poświęcić pare minut na zastanowienie się nad swoim życiem. Większość moich przyjaciół mówi, że posiadam dobre serce... Mam nadzieję, że ludzie w akademii HNWU przyjmą mnie z sympatią.




3 komentarze:

  1. Tak... Mój obrońca. Dobrze wiedzieć, że znasz się na karate. *uśmięchnął się do niego* Miło mi Cię poznać. Akademia na pewno Ci się spodoba.! >.O

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaiste*uśmiechnął sie lekko*

    OdpowiedzUsuń