środa, 15 sierpnia 2012

SPRAWY BLOGA

Octavian: Popraw KP, to co napisałeś jest straszne. Zrób to do 18VIII. - Jak nie, to ja Cię tu nie trzymam.


Ailis: KP idealne - oby więcej takich!

Shoku: Daj mejla, zaproszę Cię jeszcze raz, ale pokój nr 2 jest już Ailis, masz do wyboru 16,18,19.

Diavol: Jak ja nie mogę doczekać się już tego erotyka! *soł horny xD*

Ebiś: Po pierwsze wchodź na czata! Proszę... Po 2gie wyślij mi to swoje nowe zdj na misaki_anime@onet.eu bo nie mogę go zapisać... Nie wiem czemu. Jest zaczarowane @_@"

Co do zdjęć: Wiem, że to trochę kłopot, ale ludzie którzy są... W połowie czymś itp: Moglibyście edytować notki i dodać swoje zdj po przemianie...? Nie jest to obowiązek, ale bardzo Was o to proszę.

Co do konkursu: Ile jest dokładnie osób...? Za pierwsze miejsce będzie 3cia dodatkowa nagroda! Nie powiem wam co to... Ale osoba która to wygra będzie się cieszyć.. Bo to będzie coś związanego ze mną - realnym mną, a nie Rayanem -  i ta osoba nikomu nie bedzie mogła powiedzieć NIC o tej 3ciej nagordzie. >.O


Mam nadzieje, że cieszycie się z shoutbox'a. Zawdzięczamy go Ailis, bardzo mi z nim pomogła, w sumie sama go zrobiła. Dziękuję Ci >.O
To chyba na tyle. 

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz